środa, 16 marca 2011

born to be wild







on photos Katerina
 jeans - Replay
bag - indian shop
blouse - indian shop
hat - My Mum's closet
vest - Marks & Spencer

Pamiętam jak zafascynowana byłam modą lat 70tych jako nastolatka. Nosiłam wtedy mnóstwo biżuteri oraz spodnie dzwony i podkradałam kasety lub też winylowe płyty z muzycznej kolekcji mojego Taty. Takim modowym i muzycznym idolem  była  dla mnie Janis Joplin, którą do dziś uwielbiam. Szkoda, że tak wielcy ludzie tak szybko odchodzą. 
Na wczorajszy spacer późnym popołudniem ubrałam na siebie właśnie takie stylowe spodnie dzowny, zwiewną koszulę w kwiaty oraz mnóstwo złotej biżuteri. Myśle, że moda lat siedemdziesiątych nigdy nie przeminie. Chwała jej za to !






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Share with Us your thoughts
with LOVE Katerina & Mags